czwartek, 7 czerwca 2012

Kiedy byłem mały...



"Kiedy byłem mały,
pytałem co to życie,
co to życie mamo,
widzisz życie to ja i Ty,
ten ptak, to drzewo i kwiat,
odpowiadała mi..."



----
Dżem, "W życiu piękne są tylko chwile"















Wchodzimy do naszego ogrodu
Prowadzeni promieniem słońca

I mówimy razem tak:

To dzięki nam ku niebu wspina się drzewo,
Dzięki nam kwitnie kwiat i zieleni się liść,
A po niebie płynie ptak,
Bo taka jest nasza moc i potęga świata.

Bo tylko z nami ten ogród jest coś wart,
Bo w naszej miłości mieści się drzewo,
Liść, kwiat i płynący po niebie ptak,
Bo w naszej miłości odradza się życie,

Bo z naszej miłości powstaje świat.











2 komentarze:

  1. słowa ....są za ubogie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękno w najczystszej formie!

    Sylwia

    OdpowiedzUsuń